Megvette a Yahoo-t a Verizon
Bár a Magyar Telekom vs. Origo sztori azt mutatja, hogy egyáltalán nem jó, ha egy online médiacég egy telekom-szolgáltatóhoz tartozik, Amerikában ezúttal ismét egy telekom-cég vásárolt tartalmat, mégpedig a Verizon - közel 5 milliárd dollárért - a Yahoo média-szolgáltatását.
A Verizon Communications - a korábbi AOL-felvásárlás egyenes folytatásaként - ma írta alá azt a megállapodást, amely szerint 4,83 milliárd dollárt fizet készpénzben a Yahoo tartalomszolgáltatásáért.
Marni Valden, a Verizon üzletfejlesztési elnöke szerint a az üzlet a Yahoo szabadalmaira is kiterjed, és segít a Verizon azon erőfeszítésében, amelynek célja egy médiacég felépítése.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
- A Verizon elnöke megerősítette: kész ajánlatot tenni a Yahoo-ra
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- Azonnali üzenetküldés a Tumblrön
- Az OKI akvizícióval lépett be a széles formátumú nyomtatási piacra
- Az Ericssoné az amerikai Envivio
- Óriási IT-üzlet: a Dell felvásárolta az EMC-t
- 4%-kal csökkent a Google piaci részesedése
- Yahoo Livetext: videóval kísért szövegküldő alkalmazás
- A Unit4 akvizícióval nyomul az oktatási piacon
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.