Összefog az ABB és a Microsoft az ipar digitális átalakításának ösztönzésére

forrás: Prím Online, 2016. október 10. 15:35

Az ABB és a Microsoft Corporation bejelentette, hogy a két cég stratégiai partnerséget köt egymással annak érdekében, hogy az ipari ügyfelek a digitális megoldások alkalmazásával új értéket hozhassanak létre.

Az ügyfeleknek jelentős előnye származik az együttműködésből, melynek keretében a Microsoft Azure intelligens felhőalapú platformjának előnyeit ötvözik az ABB kiemelkedő szakmai ismereteivel és az ipari megoldások széles portfóliójával.

 

A két stratégiai partner elkötelezte magát, hogy támogatják a digitális átalakítás folyamatát a különböző ügyfélszegmensekben, így a robotikában, a tengerhajózásban és kikötő-üzemeltetésben, az elektromos járművek fejlesztésében és a megújuló energiák hasznosításában. Annak köszönhetően, hogy az ABB a Microsoft Azure-t választotta integrált felhőalapú szolgáltatási platformjának, az ABB ügyfelei hozzáférhetnek ahhoz a nagyvállalati felhőinfrastruktúrához, amely több milliárd dolláros, folyamatban lévő befektetésre támaszkodhat.       

 

„Az ABB-vel együtt olyan digitális technológiát és felhőalapú platformot szállítunk az ipari ügyfeleinknek, amely új távlatokat nyit a vállalat minden alkalmazottja, munkacsoportja és üzleti rendszere előtt, és a felgyorsítja a döntéshozatalt, lehetővé téve ezzel további növekedést és új lehetőségek kihasználását” – nyilatkozta Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója.

 

„A Microsoft és az ABB erősségeit ötvöző stratégiai együttműködésünk páratlan előnyöket kínál a közüzemi, az ipari, a közlekedési és infrastrukturális szektorban működő ügyfeleink számára” – mondta Ulrich Spiesshofer, az ABB vezérigazgatója. „A következő lépésben azt tervezzük, hogy az ABB több mint 70 millió csatlakoztatott eszközére, illetve a több mint 70 000 kiépített vezérlőrendszerére támaszkodva kifejlesztjük a világ egyik legnagyobb ipari felhőplatformját.” 

 

 

A múlt héten útjára indított ABB Ability ötvözi az ABB digitális megoldásait és szolgáltatásait az összes ügyfélszegmensben, és megerősíti a cégcsoportnak az energetika átalakításában és a negyedik ipari forradalomban betöltött piacvezető pozícióját. Az ABB új integrált felhőplatformja kulcsfontosságú lesz az ABB Ability támogatásában, és várhatóan egy nagy, nyílt, digitális ipari ökoszisztémát hoz létre az ügyfelek, partnerek, szállítók és fejlesztők számára. 

 

Az ABB és a Microsoft arra törekszik majd, hogy felgyorsítsa azoknak a digitális megoldásoknak a kifejlesztését, amelyek alkalmazása javítja az ügyfelek termelékenységét, növeli az üzemidőt, a sebességet és a hozamot. 

 

Platformját az Azure-ra alapozó, a piacvezető pozícióját a 4. ipari forradalomban megerősítő ABB úgy tervezi, hogy teljes körűen kihasználja az Azure kínálta – így például az Azure IoT Suite-ben és a Cortana Intelligence Suite-ben rejlő – szolgáltatásokat, és kiaknázza majd az eszközök, a rendszerek, a vállalat és a felhő adta új lehetőségeket.

 

Az együttműködésben már hosszú és sikeres múltra visszatekintő ABB és Microsoft átalakítást célzó, end-to-end (azaz a szoftvert és a hardvert is magába foglaló) megoldásokat szállított már számos iparág számára, köztük a robotika, az intelligens energiahálózatok, a tengerhajózás és kikötő-üzemeltetés, valamint az elektromos járművek töltési infrastruktúrája szegmenseiben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59