Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

MTI Sajtóadatbank, 2016. december 25. 09:14

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

A felmérésben négy ország 800 értékesítési és marketingvezetőjét kérdezték meg. A válaszadók 78 százaléka számít 2020-ra a virtuális valóság ügyfélszolgálati célú használatára, 80 százalékuk pedig a tervek szerint chatbotokkal bonyolítja majd le az ügyintézést.

 

A vállalatok ugyanis meg akarnak felelni a gyorsan növekvő és változó fogyasztói elvárásoknak, ezért a jövőt a virtuális valóságban és a programozható chatbotokban látják.

 

Napjainkban az ügyfélszolgálati feladatokat élő emberek látják el, de egyre több fogyasztó intézné vásárlásait vagy oldaná meg felmerülő problémáját az értékesítési, vagy ügyfélszolgálati munkatársakkal való beszélgetés nélkül.

 

A felmérés során a vezetők 60 százaléka elismerte, hogy a fogyasztói profilok még nem tökéletesek, a hiányos adatokkal működő chatbotokat még jelentős mértékben fejleszteni kell ahhoz, hogy fogyasztók elégedettek legyenek a virtuális valóságban történő ügyintézéssel.

 

Az Oracle felmérésben négy ország vett részt: Franciaország, Hollandia, Dél-Afrika és az Egyesült Királyság.

 

Az Oracle átfogó és integrált felhő alapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínáló vállalat.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Reprezentatív véleménykutatás készült a mobiltárca alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról

Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal a „Mobiltárca megoldások a felhasználók szemével – reprezentatív kutatás a mobiltárca (wallet) alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról és attitűdről” témában végezte el a kétfázisú felméréseit.

2024. június 2. 11:53

Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ

Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.

2024. június 1. 15:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52