Keresik a jövő digitális média megoldásait
AHa! Brain Store néven indít vállalati akszelerációs programot az Antenna Hungária. A több mint 200 millió forint összértékű inkubációs pályázatra május 31-ig várják többek között műsorterjesztéssel, műsorgyártással és telekommunikációval foglalkozó digitális startupok jelentkezését. A program szakmai koordinációját a Drukka Startup Stúdió végzi.
Az Antenna Hungária a telekommunikációs szektor meghatározó szereplőjeként startup programot indít, mely műsorgyártással, műsorszóró hálózatokkal, multimédiával, vezeték nélküli és felhő alapú megoldásokkal, illetve IT/telekommunikáció, Big Data és IoT területével kapcsolatos innovatív megoldások megvalósítását célozza. A programra a www.ahabrainstore.hu felületen lehet jelentkezni 2018. május 31-ig.
A pályázók közül a szakmai zsűri legfeljebb 7 innovatív vállalkozást választ ki, amelyek egyenként maximum 60 millió forint értékű tőkebefektetést, valamint fél éven keresztül folyamatos szakmai támogatást és akszelerációs szolgáltatást kapnak. Ennek részeként az Antenna Hungária többek között az ügyfélkörének és értékesítési csatornáinak használatát, építési és tesztelési infrastruktúrát, projektmenedzsment tapasztalatot, illetve telekommunikációs hálózatok elérését biztosítja a támogatott startupok számára.
„Az Antenna Hungária az egyik legsikeresebb hazai tulajdonban lévő információ-technológiai cégként kiemelt feladatának tekinti az innovációt, ennek pedig egyik legjobb és leghatékonyabb módja a külső piaci ötletek bevonása. Szeretnénk olyan vállalkozásokkal együttműködni inkubációs és magvető fázisban, amelyek a mi tevékenységünkhöz kapcsolhatók, magas szellemi hozzáadott értékkel, viszont relatíve alacsony tőkével rendelkeznek. A kiválasztás során fő szempont lesz a pályázó startupok kompetenciája és elkötelezettsége, valamint az üzleti terv megvalósíthatósága is” – emelte ki Dóbé Sándor, az Antenna Hungária stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója.
Az Antenna Hungária vállalati akszelerációs programja a Drukka szakmai koordinációja mellett valósul meg.
„Startup studiónk már számos, azóta nemzetközi piacra lépő magyar induló vállalkozást hívott életre és segített tőkebefektetéshez, így széleskörű tapasztalattal rendelkezünk sikeres vállalkozások építésében. Az AHa! Brain Store program kapcsán komplex együttműködést valósítunk meg az Antenna Hungáriával, mely kiterjed a mentorálásra, képzések és külső befektetési lehetőségek szervezésére, illetve a fejlesztéssel és gyors árbevétel generálással összefüggő, hiányzó kompetenciákat is biztosítjuk” - fogalmazott Bohner Tamás, a Drukka Startup Stúdió ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Átadták a Magyar Innovációs Nagydíjat és Innovációs Díjakat
- Májusban indul a Startup Campus London ötödik szemesztere
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Civil pályázat a Szigetre
- A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
- Nemzetközi befektetők versenyeznek hazai startupok kegyeiért a SMART konferencián
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- Kódolatlan hetek az AXN és a VIASAT6 csatornán
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együtt a korszerű oktatásért
Megújult a SIÓ-Eckes iskolásokat támogató pályázata: a 2024-től „Köszi, SIÓ!” néven futó programban a vállalat az iskolák digitális oktatásának támogatását tűzte ki célul, hogy a gyerekek és a pedagógusok még több korszerű eszközhöz juthassanak. A sikeresen pályázó intézmények összesen 150 tablettel lehetnek gazdagabbak, sőt a modernizáció mellett elfogadásra motiváló mesével és óratervvel is segíti a tanárok munkáját a vállalat. A pályázatok online leadására 2024. július 14-éig van lehetőség.
Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
Májusban elindult a városmarketing „gyémántok” szakmai elismerések gyűjtése! A tizedik alkalom egy hosszabb pályázati időszakot ölel fel, mert a díj is csatlakozik a Magyar Marketing Szövetség februári díjátadó gálaestjéhez, így a pályázatok egészen 2024. december 31-ig folyamatosan beadhatóak a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet versenyére.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Európai akciók a kibocsátásmentességért
Az Európai éghajlati paktum 2020-ban jött létre az Európai Bizottság kezdeményezésére. Fontos eszköze annak a célkitűzésnek, hogy 2050-re Európa kibocsátásmentessé váljon, megalakulása óta már több mint tízmillió kilogramm szén-dioxid csökkenéshez járult hozzá. A Paktum évről-évre különböző akciókat szervez, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás hatásainak mérséklésének fontosságára. Ebben az évben többek között fotópályázatot indít a környezettudatos cselekvések bemutatására.
Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is.