A HP ismét rátromfolt a Dellre, már 2 milliárdot ér a 3PAR
A Dell először 1,2 milliárd dollárért szerette volna megvásárolni a 3PAR-t, ám néhány nappal később a Hewlett-Packard nagyjából 1,6 milliárdot ajánlott a társaság tulajdonjogáért. A Dell ezután egy amolyan „tartom, és nem emelek” húzással szintén körülbelül 1,6 milliárdot kínál a cégért, a különbség mindössze részvényenként 30 cent volt. Az elemzők többsége és a részvénypiac is egyetértettek abban, hogy a Dell szerény második ajánlata azt jelzi, további versengés esetén már nem szeretnék folytatni a HP-vel a csatát. A HP mai 2 milliárd dolláros ajánlata mintha azt lenne hivatott közölni, hogy a Dell úgysem rúghat labdába mellettük a felvásárlási versenyben. Mindenesetre a kisebbik számítógépgyártó egyelőre nem reagált a piacvezető HP újabb lépésére.
A technológiai iparban szokatlan felvásárlási verseny azt jelzi, hogy a számítógépes ágazatban érdekelt vállalatok egyre inkább igyekeznek minél több lábon állni. Ezen kívül az sem mellékes szempont, hogy a magas szintű adattárolás, amely a 3PAR fő profilja, az informatika jövőjének kikiáltott „cloud computing” kulcsfontosságú tényezője.
Kapcsolódó cikkek
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- A HP megtartja PC divízióját
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- Lassulhat az informatikai piac növekedése a Hewlett-Packard szerint
- Adattároló céget vett a Dell
- Újabb céget vásárol fel a Hewlett-Packard
- A HP győzelmével zárul a Dell kontra HP felvásárlási csata
- Komolyan verseng a Dell és a HP a 3PAR-ért
- Rálicitált a HP a Dellre: a célpont egy adattároló cég
- Saját rekordjait döntögeti a HP
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.
GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be.