Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját

Már több, mint 30 ezren letöltötték az Erste legújabb, MobilBank elnevezésű applikációját. Az alkalmazás hozzájárul az egyszerűbb banki ügyek könnyebb és gyorsabb intézéséhez: segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható utalás is. 

Az Erste Bank Hungary legújabb alkalmazása, az Erste MobilBank július második felétől érhető el. Segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés is. Az alkalmazás fő előnye, hogy a nyitóképernyője testre szabható, a widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje változtatható. Az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhatja, így a bejelentkezés után rögtön megtalálja a számára legfontosabbakat. Az applilációt eddig több, mint 30 ezren töltötték le.

„A bankok számára is különösen fontos ma már, hogy kihasználják a digitális platformok nyújtotta lehetőségeket. Ezen belül is a mobilon keresztüli bankolásnak van jelentős szerepe, főleg a fiatalabb generációk felől érkező ügyféligények miatt. Nem meglepő, hogy a MobilBank bevezetésekor indított eDM kampányunk során a kiküldött e-mail-ek több, mint 80%-át mobilon nézték meg a Diák számlával rendelkező ügyfeleink. A banki ügyek intézését illetően egyre nagyobb szükség van az egyszerű és gyors megoldásokra. Ügyfeleink már nagyon várták a MobilBank szolgáltatást, amit körülbelül két hónap alatt eddig több, mint 30 ezren töltöttek le.” – mondta Egri Szilvia, az Erste Digitális Csatornák osztályvezetője. 

A digitálisan aktív ügyfelek aránya az előző években nagy mértékben nőtt, és a legfrissebb mérések szerint arányuk nem rosszabb a kelet-közép-európai átlagnál, bizonyos szolgáltatások igénybevételében pedig kimagaslónak nevezhető. Az ügyfelek igényeinek minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében az Erste Bank Hungary folyamatosan fejleszti digitális portfólióját, amit jól bizonyít,az is, hogy a pénzintézet által évente hálózatfejlesztésre költött egymilliárd forint igen nagy része az ügyfélzóna átalakítását, multifunkciós ATM-ek telepítését, tablet-telepítést, mobileszközökre vonatkozó fejlesztéseket foglal magába. 

A 2015-ben az „Év Leginnovatívabb Bankja” díjat elnyert Erstének a MobilBank a harmadik applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső ATM-et és fiókot, emelett anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének: az app megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay elnevezésű alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció