Rendszerfejlesztés miatt korlátozottan működnek a Telenor ügyfélkiszolgáló rendszerei

Folyamatosan fejlesztjük ügyfélkiszolgáló folyamatainkat és rendszereinket, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassuk ki több millió előfizetőnket. - szól a Telenor közleménye.

Ennek a munkának a részeként február 17. éjjel 22:00-től február 18. déli 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végzünk a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.

 

A következő funkciókat nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton: egyenlegfeltöltés és –lekérdezés, adatjegy feltöltés, telefonszámla befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatás megrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.

 

A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés. Tudjuk, hogy a fejlesztés időszakosan kényelmetlenségekkel jár, ezért február 18-án, vasárnap 00:00 – 24:00 óráig díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot adunk minden ügyfelünknek, amit automatikusan aktiválunk.

 

Kérjük, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22.00 óráig.

 

A rendszerfejlesztéssel kapcsolatos részletes információk a www.telenor.hu/rendszerfejlesztes weboldalon elérhetők. Ügyfeleink megértését és türelmét köszönjük!

Telenor

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció