A v√°s√°rl√≥kt√≥l tanul az intelligens keresŇĎmotor

Az internet fejlŇĎdésével a fogyasztók egyik legfontosabb online vásárlási igénye az egyszerŇĪség és a kényelem lett. Nem akarnak feleslegesen és hosszan gépelni, azt szeretnék, ha a webáruház gyakorlatilag kitalálná a gondolataikat. Nincs várakozás, csak minél kevesebb kattintás. A Bónusz Brigád legújabb keresŇĎmotorja megpróbálja kitalálni a gondolatainkat.

 

Bosszantó különbség: Eger vagy egér? 

A Bónusz Brigád látogatóinak több mint fele azért keresi fel az oldalt, mert utazás, wellnesst, kikapcsolódást keres. Programokat, eseményeket, üdülŇĎhelyeket kicsivel nehezebb keresni, mint szépségápolási vagy épp konyhai eszközöket. Ennek az az egyszerŇĪ oka, hogy ha beírjuk a keresŇĎdobozba a ’digitális konyhamérleg’ szót, akkor a találatok között nagy eséllyel csak, vagy legalábbis többségében digitális konyhamérlegek szerepelnek. És máris boldogan kattinthatunk az egyikre.

 

Utazások, élmények esetén azonban nem ennyire konkrétan keresünk, hiszen nem tudjuk még milyen szállásformák közül választhatunk és talán az idŇĎpont is rugalmas. Elutaznánk, de nem tudjuk pontosan, hogy mikor és hová.

 

Jó eséllyel mindenkivel megesett már, hogy rákeresett egy termékre vagy szolgáltatásra és a keresési eredményben egészen váratlan, számára teljesen irreleváns találatokba ütközött. Jó példa erre az Eger és egér esete. Lehet, hogy valaki egy egri kikapcsolódásra vágyna, de a találatokat elárasztják a számítógépes egerek. Az ehhez hasonló esetek könnyen elveszik a kedvünket a vásárlás folytatásától, azt gondolva, hogy az adott webáruház nem is rendelkezik a kívánt ajánlattal. 

 

Hogyan mŇĪködik egy jó keresŇĎmotor?

Az ilyen jellegŇĪ a csalódásoktól óv meg minket a Bónusz Brigád új, a Prefixbox közremŇĪködésével létrejött keresŇĎmotorja, mely relevancia rangsoroló rendszerével lehetŇĎvé tette, hogy csak a számunkra érdekes tartalmak jelenjenek meg a találati listán. „Ez egy adatvezérelt keresŇĎmotor, mely összegyŇĪjti a rendelkezésére álló felhasználói adatokat, megérti a felhasználó szándékát, és annak megfelelŇĎen párosítja a keresés kulcsszavait a találatokkal, biztosítva ezzel a minŇĎségi szolgáltatások és élmények megtalálását” - mondja Simon István, a Prefixbox alapítója.   

 

A beírt kulcsszó szinonimái is megjelennek a találati listán, tehát ha rákeresünk a hotel szóra, a találatok között láthatunk panzió és szálloda megjelölésŇĪ üdülŇĎhelyeket is.  Ez a funkció lehetŇĎvé teszi, hogy olyan dolgokra bukkanhassunk, amire nem is gondoltunk volna, pedig ezek sokszor minden elvárásunkat felülmúlják. Emellett a keresŇĎmotor folyamatosan tanul, fejlŇĎdik. Képes azonosítani a piaci és a szezonális trendeket, tehát míg nyáron a szabadtéri eseményeket sorolja elŇĎre, télen a beltérieket.

 

„Kollégáimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy a vásárlóink a lehetŇĎ legjobban érezzék magukat vásárlás közben is, minél könnyebben megtalálják azt az élményt amire vágynak” – mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. 

 

A keresŇĎmotor megspórolja a számunkra teljes mértékben irreleváns ajánlatok közötti böngészést és biztosítja, hogy a találatok között csak minŇĎségi ajánlatokat kapjunk, melyek összecsengenek az év adott szakaszával. Nekünk pedig nem kell többféleképpen rákeresni a fejünkben megszületni látszó program összes lehetséges kulcsszavára.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció