Új Oracle megoldások

Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhető az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.

Az Oracle OpenWorld a világ legnagyobb üzleti és technológiai rendezvénye, szeptember 16-19. között rendezik meg San Franciscóban. Az eseményt több mint 100 000 résztvevő látogatja meg és több mint 900 000 milliós nézettséggel követik különböző online csatornákon. Az Oracle OpenWorld 2019-es programja 2 200 előadást, 219 Oracle bemutatót és 196 partner és ügyfél kiállítását foglalja magában, amelyek keretében bemutatják az Oracle technológiáját és megoldásait.

 A konferencia második napján az alábbi főbb bejelentések történtek:
 
Az Oracle bemutatta az AI-vezérelt digitális hangasszisztensét.
 
Az Oracle továbbfejlesztette digitális asszisztensét, amely már természetes hangokon alapuló beszélgetésekre is képes, és gépi tanulási szemantikai feldolgozás révén bonyolultabb nyelvi összetételeket is képes kezelni. A mesterséges intelligenciával képzett Oracle Digital Assistant révén a felhasználók szóbeli parancsokkal használhatják vállalati alkalmazásaikat.
 
“A vállalatoknak olyan AI-vezérelt hangasszisztensekre van szükségük, amelyek képesek értelmezni az egyes kifejezéseket, szóhasználatot és természetes módon kommunikálnak az emberekkel” – mondta Suhas Uliyar, az Oracle AI and Digital Assistant alelnöke. „A vállalatok mindenek felett a biztonságos hangasszisztenseket részesítik előnyben, amelyek az érzékeny vállalati adatok védelmét is garantálják az Oracle második generációs felhő infrastruktúrája révén.”
 
Az Oracle új generációs infrastruktúrájára épülő Oracle Digital Assistant egyszerre alkalmaz mesterséges intelligenciát, szemantikai mélyelemzést a természetes nyelvfeldolgozáshoz (natural language processing – NLP), természetes nyelvek értelmezését (natural language understanding – NLU), valamint egyedi gépi tanulási (ML) algoritmusokat. Ezen technológiák együttes használata révén az Oracle digitális asszisztense képes megérteni a felhasználók természetes beszédét, értelmezni a szándékot, logikai összetételeket alkotni, azonosítani és megjegyezni viselkedési mintákat, és ezáltal proaktívan cselekedni a felhasználó érdekében.
 
Az Oracle Cloud ERP új tulajdonságokkal bővült.
 
Tovább erősítve a felhő alapú ERP megoldások piacán szerzett vezető szerepét az Oracle bejelentette legújabb fejlesztéseit az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud és az Enterprise Performance Management (EPM) Cloud megoldásokra.
 
„Az Oracle új, nagyszabású innovációkkal szilárdítja meg vezető szerepét a Cloud ERP piacon, megoldást nyújtva a pénzügyi és operatív csapatok változó igényeire” – mondta Rondy Ng, az Oracle Applications Development senior alelnöke. “Az integrált intelligens asszisztensekkel és gépi tanulással bővült Oracle ERP Cloud alkalmazásával a felhasználók csökkenthetik a mindennapos – de kifejezetten fontos – feladatok számát. Ennek köszönhetően a munkavállalók nagyobb hatékonysággal és precizitással dolgozhatnak, továbbá az ERP Cloud az üzleti elemzést és döntéshozatalt is támogatja, és elősegíti, hogy a dolgozók a stratégiai és kreatív feladatokra koncentrálhassanak.”
 
A legújabb gépi tanulási és termékfejlesztések révén az Oracle ERP Cloud használatával a kis- és nagyvállalatok egyaránt kiaknázhatják az AI, a digitális asszisztensek, az NLP és az IoT nyújtotta előnyöket.
 
Az Oracle a HR csapatokat is támogatja – az Oracle Connections fellendíti a vállalaton belüli kapcsolatépítést.
 
A rekord alacsony munkanélküliség és az egyre növekvő munkavállalói elvárások mellett nagy nyomás helyeződik a HR csapatokra, hogy olyan új munkakörnyezetet alakítsanak ki, amely bevonzza a tehetségeket és támogatja a megtartásukat. Emellett a HR vezetők feladata az is, hogy leegyszerűsítsék az időigényes folyamatokat, ezáltal gyorsabban reagálhassanak a felmerülő új üzleti igényekre és érdemi eredményeket érhessenek el. Az Oracle HCM Cloud legújabb fejlesztései ezekre a kihívásokra adnak választ, segítségével a HR szakemberek intuitív, személyre szabott munkahelyi élményeket hozhatnak létre.
 
Az Oracle bejelentései között szerepelt az Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud egy sor új fejlesztése, amelyekkel a tehetséges munkaerő bevonzásában és a növekvő munkavállalói igényekre irányuló törekvéseikben támogatja a vállalatokat.
 
• Társalgási élmények a digitális asszisztenssel: az Oracle Digital Assistant képes javaslatokat tenni a beszélgetés kontextusának értelmezésével. Az asszisztens új tulajdonságai között szerepel a beléptetési feladatokhoz, célokhoz és teljesítmény-értékelésekhez való hozzáférés.
• Átfogó LinkedIn profil import és toborzási rendszer kezelés: az Oracle és a LinkedIn felhasználók mostantól közvetlenül importálhatnak LinkedIn profilokat az Oracle HCM Cloudba.
• Az Oracle Connections új kapcsolatokat épít: az Oracle Connections segítségével a munkavállalók gyorsan és könnyedén teremthetnek kapcsolatot a szervezet egészében, ezáltal erősítve a munkahelyi kapcsolati kultúrát. Minden munkavállaló rendelkezik egy profillal, amelyben a készségei, érdeklődési köre, sikeres projektjei és egyéb információk szerepelnek. Emellett az Oracle Connections egy újfajta, ügyfél-visszajelzési rendszerhez hasonló jegyzékkel is rendelkezik a munkavállalói oldalon, amelyből a csapatok információkat gyűjthetnek a Connections hálózaton belül.
 
Oracle új ügyféladat-kezelési platformja egyesíti a hirdetés és marketing világát.
 
Az Oracle új fejlesztéseket jelentett be a vállalati ügyféladat kezelési platformjához (customer data management platform – CDP) is. Az Oracle CX Unity platformjával teljeskörűen menedzselhetők az ügyféladatok a B2B és B2C vállalatok számára egyaránt. A platform egyesíti magában az online, az offline és a harmadik féltől származó ügyféladatok forrásait és beépített gépi tanulást alkalmaz.
 
 
Az Oracle Data Management Platform (DMP) és az ID Graph megoldásokhoz kapcsolva az Oracle CX Unity platform lehetővé teszi a hagyományos marketing és hirdetési adatok egybevetését. Az új integrációk révén a B2B és B2C vállalatok pár ezredmásodperc alatt betekintést nyerhetnek a különböző adtech és martech rendszerek adataiba, és ezek alapján személyre szabott, azonnali („in-the-moment”) élményeket alakíthatnak ki, igazodva a vásárlók igényeihez, amikor és ahogyan ők kapcsolatba lépnének a márkával.
 
“A vállalatok csak úgy iktathatják ki a márka vakfoltjait és tehetnek minden ügyfél-interakciót értékessé, ha egységesítik a különböző marketing és hirdetési rendszerekből származó ügyféladatokat” – mondta Rob Tarkoff, EVP, Oracle CX Cloud and Oracle Data Cloud. “Az Oracle egyedi módon kapcsolja össze a hirdetések és a marketing világát, ehhez teljes körűen használható, megbízható és már bizonyított ügyféladat-kezelési platformot biztosítunk.”
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció