Påratlan összefogås bizonyítja a marketingszakma közösségi erejét

Az együttmƱködƑ partnerek páratlan összefogásának köszönhetƑen idén is létrejöhetett az Ƒsz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetƑségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdƑ szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következƑk voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különbözƑ iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az elƑadások online közvetítését közel 450 fƑ követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és MérƑ Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja elƑadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekbƑl álló zsƱri döntése alapján az idei év fƑdíjasa Nyíregyháza városa lett.

 

 

„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevƑk páratlan összefogása tette lehetƑvé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvezƑ környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervezƑ Magyar Marketing Szövetség elnöke. A Summit mögé idén nagynevƱ márkák is felsorakoztak. EgyüttmƱködƑ partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselƑi végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az elƑadók, kerekasztal-beszélgetƑk és a konferencia résztvevƑi jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.

 

Az Marketing Summit Hungary fƑ szervezƑje az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezƑi a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervezƑ elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzƑk szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł