A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric

A generatív mesterséges intelligencia (MI) kínálta lehetŇĎségeket is kihasználja a Schneider Electric, hogy hatékonyabbá tegye mŇĪködését és az új megoldások kifejlesztését. A vállalat törekvéseit a Microsoft Azure OpenAI megoldásával támogatja. 

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezetŇĎ multinacionális vállalat a generatív mesterséges intelligencia képességeit is beveti belsŇĎ mŇĪködésének átalakítása érdekében, illetve azért, hogy még jobban megfelelhessen ügyfelei igényeinek. 

 

A vállalat és a Microsoft között régóta fennálló együttmŇĪködés alapjaira építve a Schneider Electric a Microsoft Azure OpenAI-t alkalmazza olyan megoldások kifejlesztéséhez, amelyek algoritmusokat használnak fel szöveg, kód és más típusú tartalmak generálására. Ez lehetŇĎvé teszi a Schneider Electric számára, hogy újratervezze a különbözŇĎ mŇĪködési folyamatait, ésszerŇĪsítse az idŇĎigényes feladatokat, optimalizálva ezáltal az erŇĎforrások elosztását és növelve a sebességet és a hatékonyságot. Emellett a vállalat a termékfejlesztés területén is hasznosítja a generatív mesterséges intelligenciát.

 

 

A technológia alkalmazásának eddigi fŇĎbb eredményei:

• Resource Advisor Copilot – a Microsoft Azure OpenAI támogatásával a nagy nyelvi modell (Large Language Model) technológiát használva a Schneider Electric megalkotta a Copilotot. A Copilot adatelemzéssel, vizualizációval, döntéstámogatással és teljesítményoptimalizálással, valamint a bonyolult iparági ismeretek és a Resource Advisor rendszerinformációk zökkenŇĎmentes feldolgozásával segíti az ügyfeleket.

• Jo-Chat GPT – a Microsoft Azure OpenAI szolgáltatáson alapuló belsŇĎ használatra fejlesztett, párbeszédre képes digitális asszisztens, amely lehetŇĎvé teszi az alkalmazottak számára, hogy biztonságos módon hasznosíthassák a generatív MI képességeit.

• Finance Advisor – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely hatékonyan támogatja a pénzügyi szakemberek munkáját és a szabályszerŇĪ és idŇĎben történŇĎ döntéshozatalt.

• Knowledge Bot – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely segíti az ügyfélszolgálati munkatársakat az ügyfelek kérdéseinek pontos információk alapján történŇĎ megválaszolásában.    

• Párbeszéd alapú keresés – szemantikus keresési képesség segítségével természetes beszélgetéshez hasonlóan segíti az ügyfeleket az általuk keresett termékek megtalálásában. 

 

A Schneider Electric tervei között szerepel a Github Copilot integrálása is, hogy tovább javítsa az ajánlatkészítési folyamatokat és mŇĪveleteket, valamint a Sales Copilot alkalmazása az értékesítést végzŇĎ munkatársak támogatására. 

 

„A generatív mesterséges intelligencia alapjaiban változtatja meg az üzleti környezetet és mi eltökéltek vagyunk, hogy befektessünk ebbe a technológiába. A generatív MI már eddig is lehetŇĎvé tette számunkra, hogy növeljük a hatékonyságunkat, és tökéletesen illeszkedik a fenntarthatóságra összpontosító innováció iránti elkötelezettségünkhöz” – hangsúlyozta Philippe Rambach, a Schneider Electric mesterséges intelligencia alkalmazásáért felelŇĎs vezetŇĎje.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció