Magyarországon is elérhető a Dell ProSupport Plus támogatása PC-re és Táblagépre

A Dell bejelentette, hogy kiemelt szolgáltatását, a számítógépekhez és táblagépekhez igényelhető ProSupport Plus támogatást újabb 35 országban tette elérhetővé Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában.

A SupportAssist technológia segítségével a Dell az iparágban elsőként kínál proaktív és prediktív automatizált támogatást a végfelhasználói rendszerek problémáinak megelőzésére és megoldására. A teljes körű támogatást nyújtó szolgáltatást úgy tervezték, hogy maximális támogatást nyújtson az ügyfelek minimális aktivitása mellett.

A ProSupport Plus a problémák megelőzésére illetve gyors megoldására szolgál. Egyetlen ajánlatban kínál mindent, amire az ügyfeleknek és az értékesítési partnereknek szükségük lehet. Többek között az alábbiakat tartalmazza:

  • 7x24-es állandó elérhetőséget hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező senior ProSupport mérnökökhöz 
  • a Dell SupportAssist felügyeleti technológiájának segítségével proaktív és prediktív automatizált támogatást
  • önkiszolgáló esetkezelést és alkatrész-kiszállítást a Dell TechDirect portálján, mobilalkalmazásán vagy programfelületén keresztül
  • hardverbiztosítást leejtésből adódó, vagy a ráöntött folyadék és a túlfeszültség okozta károk ellen
  • csere után a merevlemez megőrzését az adatbiztonság érdekében
  • az 1000 vagy több ProSupport Plus rendszerrel rendelkező ügyfelek számára dedikált műszaki ügyfélkapcsolati munkatárs (Technical Account Manager), aki egyrészt központi kapcsolattartóként működik, illetve havi jelentéseket készít.

A ProSupport Plus már Magyarországon is elérhető a Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS és Chromebook modellekhez.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció