Az √°r vagy a k√∂rnyezettudatoss√°g miatt vesz√ľnk haszn√°lt cuccot?

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényezŇĎ a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen...

 
 

√öj Oracle megold√°sok

Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhetŇĎ az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.

 
 

A mesterséges intelligencia a HR-t is átalakítja

A HR világát is meghódítja a mesterséges intelligencia. Az új technológia alkalmazási lehetŇĎségei és elŇĎnyei a toborzás, a munkavállalói élmény fokozása, a képzések...

 

Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt

A MediaMarkt vásárlóinak száma a korábbi évek többszörösére növekedett. A fokozott igények teljesítése és a kiszolgálás minŇĎségének további...

 
 

Gamification a bankol√°sban

A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történŇĎ tranzakcióké a jövŇĎ az elkövetkezŇĎ 10...

 

A magyarok közel egyharamada az elektromos autó mellett döntene

A magyarok 29 százaléka már elektromos autót venne – derül ki az E.ON és a KantarEMNID legutóbbi közös, reprezentatív közvéleménykutatásából. A magyarok Európa...

 
 

A Klikkm√°nia az EMEA Premier Partner Awards d√∂n tŇĎj√©ben

Az EMEA Premier Partner Awards a Google Partner ügynökségeinek legrangosabb megmérettetése Európában. Az eseményen a Google platformjait felhasználó, leghatékonyabb, leginnovatívabb digitális...

 

√öjabb lehetŇĎs√©g startup-oknak

Budapest egyre meghatározóbb szereplŇĎ a startup ökoszisztémában, 2017-rŇĎl 2018-ra ugyanis megkétszerezŇĎdött a magyar piacon a tŇĎkebefektetések száma. A K&H aktívan részt kíván venni a startup...