A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket

Saját iparágán belül és a francia cégek körében is második helyezett lett a vállalat a közösségi portál rangsorában

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a 30. helyet szerezte meg az összesítésben, saját iparágán belül és a francia cégek körében pedig az előkelő második helyezést érte el a legnagyobb szakmai közösségi oldal, a LinkedIn 40 legvonzóbb nemzetközi vállalatot felvonultató listáján.

Ez az első olyan rangsor, amelynek kialakításánál kizárólag a felhasználók aktivitását vették alapul. A közösségi oldal szerkesztői világszerte 433 millió felhasználó, több milliárdnyi tevékenységét elemezték. A lista összeállításakor többek között figyelembe vették az oldalon megcélzott álláspályázatokat, a vállalatok iránti érdeklődési rátát, valamint azt, hogy egy új munkaerő mennyire hosszú távon marad az adott cégnél. Ezen szempontok alapján jött ki egy összesített pontszám, amelyből létrejött a győztesek rangsora.

 

Kiváló emberektől lesz egy vállalat önmaga is kiváló

Ezek az eredmények is azt mutatják, hogy a Schneider Electric munkaadóként is népszerű a szakemberek között. A vállalatcsoport és alkalmazottai az őszinte kommunikáció hívei, és minden feladatot igyekeznek nyitottan, lelkesen és hatékonyan megoldani. A vállalat hisz abban, hogy egy céget a kiváló alkalmazottai teszik rendkívülivé. A dolgozók egyetértenek az elvekkel, magukénak vallják ezeket az értékeket, ezért mindennap törekednek megfelelni ennek. Ez az elhivatottság teszi ilyen egyedivé a Schneider Electricet.

 

„A Schneider Electric saját iskolát működtet, ahol a mérnökök megismerkedhetnek a vállalat által fejlesztett legújabb technológiákkal. Elsősorban a cégen belül képzett tehetségekre építenek a külsős sztárszakemberek helyett, ám a felvásárolt szervezetek alkalmazottai is gyakran rövid idő alatt magas pozíciókban találják magukat” ¬– mondta a LinkedIn csapata.

 

 

A Schneider Electric három fő célkitűzést fogalmazott meg a jó munkahelyi környezet megteremtésére: 

  • olyan vezetők képzése, akik amellett, hogy gyors döntéshozók, kiválóak a csapatépítés, a közös munka és az üzletvitel terén
  • olyan munkatársak alkalmazása, akiket közös értékek és célok mozgatnak
  • a szabadidő, a munkafolyamatok és a gyorsaság megfelelő arányára épülő gördülékeny csapatmunka feltételeinek megteremtése, az ötlettől egészen a megvalósításig.

„Amennyiben egy céget a LinkedIn közössége jó munkáltatónak tart, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az adott szervezet vonzó célponttá váljon a munkavállalók szemében. Aki hozzánk jön dolgozni, osztja a Schneider Electric egyik legfontosabb célkitűzését, a cég fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – mondta Olivier Blum, a Schneider Electric humán erőforrásokért felelős részlegének vezérigazgatója és a vállalat ügyvezető alelnöke.

 

A vállalatcsoport társadalmi felelősségvállalási törekvéseit, az ügyfelek és az alkalmazottak iránti elkötelezettségét külső szervezetek is rendszeresen elismerik.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció