Az idei olimpiai játékok alatt volt a legaktívabb a kapcsolattartás a Samsung Galaxy Studiók segítségével

A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere –  a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.

A játékok helyszínein és azokon kívül elhelyezett Samsung Galaxy Stúdiók segítségével a sportolók és a rajongók a legfejlettebb mobiltechnológiákkal találkozhattak, és kapcsolatot tarthattak otthoni barátaikkal és családtagjaikkal. A Samsung számos olyan adatot tett közzé, amelyek bizonyítják, hogy az idei volt a kapcsolattartást tekintve az egyik legaktívabb olimpia a játékok történetében. 

 

 

Kiemelkedő volt a Samsung #DoWhatYouCant kampánya, amely 1,6 milliárdnál is több megjelenést és mintegy 121 millió rajongót aktivizált a közösségi médiában. Azt vallva, hogy az olimpiai játékok sosem kizárólag a sportról szólnak, a #DoWhatYouCant kezdeményezés azokat ünnepli, akik legyőzik saját korlátaikat és azokon túlmutatót érnek el a sportban és azon túl. Az „A Fighting Chance” dokumentumfilmtől kezdve az olyan hirdetésekig és tartalmakig, mint a „The Chant” és a „The Anthem”, a kampány azok történeteit meséli el, akik határaikat feszegetve legyőzik az akadályokat, így segítve világszerte a rajongókat annak megismerésében, hogy mit jelent a „Do What You Can’t” (Csinálj olyat, amire nem vagy képes).

 

A Samsung számos más mérföldkövet is elért a 2016-os riói olimpián, így segítve a márkát a legkiválóbb elégedettségi mutatókhoz (top marks). Számokban kifejezve ezek a következők:

  • 8447 hívást bonyolítottak az olimpiai faluban lévő Samsung Galaxy Stúdióból, a Samsung sportolóknak biztosított ingyenes szolgáltatásán keresztül; mindez 42 236 perc
  • A hivatalos Rio 2016 alkalmazást, melyet a Samsung fejlesztett ki a Rio 2016 szervezőbizottsággal együttműködve, 6 035 434-en töltötték le
  • A Samsung Rio 2016 #DoWhatYouCant-et 58 783-szer említették a közösségi médiában
  • Összesen 125 359 837 felhasználói aktivitást generált
  • 1 647 594 349 elérés a #DoWhatYouCant kampányon keresztül
  • 330 350 rajongó volt részese a VR-élménynek Samsung Galaxy okostelefonokon keresztül a Galaxy Stúdiókban Brazília-szerte 
  • 1 040 860 látogató az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte

 

 

Az olimpiai faluban lévő Galaxy Stúdióban biztosított Samsung ingyenes hívásszolgáltatás nagy sikert aratott a sportolók körében, hiszen nagyban segítette a  kapcsolattartást az otthoni családtagokkal. A VR-élmény szintén rendkívül népszerű volt a sportolók és a rajongók körében egyaránt – az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte az eseményekről SporTV VR élő közvetítést nézhettek rajongók ezrei.

 

Annak elősegítése érdekében, hogy ez az olimpia a kapcsolattartás terén is a valaha volt legaktívabb legyen, a Samsung – a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) együttműködésben – 12 500 darab limitált olimpiai kiadású Galaxy S7 edge okostelefont ajándékozott a Rio 2016 olimpiai játékokon résztvevő sportolóknak. A későbbiekben nagyszerű emlékként is funkcionáló okostelefonoktól azt remélték, hogy sok örömet okoznak az olimpikonoknak, és megkönnyítik számukra az otthon maradt szeretteikkel való kapcsolattartást.

 

 

A Rio 2016 szervezőbizottságával együttműködésben a Samsung kifejlesztette a Rio 2016 hivatalos alkalmazását, amely éjjel-nappal ellátta a sportolókat, a rajongókat és a tartalomra éhes fogyasztókat a legfrissebb olimpiai hírekkel. Az olimpiai játékok összes digitális kommunikációjának bemutatása érdekében a múlt héten a Samsung megnyitotta központi Samsung Galaxy Stúdióját a Rio 2016 olimpiai játékok szívében, az Olimpiai Parkban, ahol a rajongók és a fogyasztók megismerkedhetnek a Samsung legújabb vezeték nélküli kommunikációs termékeivel és magával ragadó technológiáival.

 

„Az olimpiai játékokhoz való folyamatos hozzájárulásával a Samsung segített kapcsolatot teremteni a világ különböző tájain élők között, így segítve az olimpia minél teljesebb átélését" – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics globális mobilkommunikációs marketingjének ügyvezető alelnöke. „A Rio 2016 a legaktívabb olimpia volt a digitális kapcsolattartás terén. Örömmel láttuk a sportolók és a rajongók közötti nagyszerű kapcsolatokat, amelyek minden bizonnyal folytatódni fognak a 2018-as phjongcshangi téli játékokon is.”

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció