Budapesten a világ legnagyobb UX designerei
2019. október 12.
A Prezi és az IBM Budapest Lab meghívására ismét Budapestre érkeznek a világ legnagyobb UX szakemberei. A háromnapos Amuse konferencián többek között a Google, a Facebook, a Booking.com designerei és stratégái mesélnek a felhasználói élmény legújabb trendjeiről.
Facebook, Google, Shopify, Booking.com – csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akik vezető designerei, szakértői bepillantást engednek abba, hogyan tudják a felhasználói élményt (UX) tovább fokozni a következő években. Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Amuse konferencián kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból.
Az Amuse konferencia a terméktervezés és a felhasználói kutatások mellett minden olyan témát érint, amely 2019-ben releváns lehet egy terméktervező csapatnak. A nyitóelőadást a konferencia visszatérő vendége, Josh Clark tartja. A Big Medium alapítója a mesterséges intelligencia alapú termékek tervezéséről, és az ezzel kapcsolatos kihívásokról beszél majd.
A háromnapos fesztivál kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogyan ne éljünk vissza a tervezésben rejlő manipulációs lehetőségekkel. Ame Elliot, a Simple Secure design vezetője előadásában gyakorlati tanácsokat ad arról, hogyan segítheti elő a tervezők munkája a termék iránti bizalmat, a biztonságot, az adatvédelmet és az átláthatóságot.
Ahogy az elmúlt öt évben megszokhattuk, a Prezi és az IBM Budapest Lab az Amuse konferenciával egyidőben a Crunch konferenciát is megrendezi, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn vagy a Riot Games.
“2014-ben azért vágtunk bele a Crunch és Amuse szervezésébe, hogy a Budapesten élő mérnököknek – a hazai elemzőkkel és tervezőkkel közösen – létrehozzunk egy nemzetközi szakmai közösséget. Azóta konferenciáink a régió legfontosabb eseményeivé váltak, ahol a közép-európai tehetségek olyan techcégekkel építhetnek értékes kapcsolatokat, mint a Netflix, Facebook vagy LinkedIn” - mondta Boros Ádám főszervező.
A Crunch részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.
Az Amuse részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Titkos fegyver a cégek kezében
- A mesterséges intelligencia segíthet a kulcs munkavállalók megtartásában
- „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” - konferencia
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Működési zavarok uralkodnak minden ágazatban
- A munkaerőhiány már lelassította az üzleti szektor növekedését
- Crunch 2019: Három napig adatnagyhatalom lesz Budapest
- Nemcsak a startup cégeké a világ
- 36 éves hazai vállalat az új BÉT50-ben
- Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb