A HONOR bejelentette új márkastratégiáját

A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.

Új márkastratégia 2021-ben

„Rendkívül hálásak vagyunk felhasználóink és partnereink támogatásáért és hűségéért, akik az elmúlt hét évben mellettünk álltak. Tevékenységünk középpontjában a felhasználóink állnak, és, ahogy megkezdjük történetünk következő fejezetét, úgy elkötelezettségünket is megerősítjük egy új intelligens világ létrehozása mellett.” – mondta el George Zhao.

 

A márka küldetésének alátámasztására, és a változói fogyasztói igényekre reagálva a Honor új márkastratégiát mutatott be, ami három fő pillérre épül. Ezek az All Scenarios, All Channels, All People, ezzel párhuzamosan pedig továbbra is fókuszban marad az 1+8+N termékstratégia.

 

 

Megkérdőjelezhetetlen figyelem az innováción, a minőségen és a szolgáltatáson

A Honor elkötelezett az innováció és a kutatás-fejlesztés mellett. Jelenleg közel 8.000 munkavállalóval látja el tevékenységét, akiknek több mint 50%-a K+F tevékenységet végez. 5 K+F központjával és világszerte több mint 100 innovációs laborjával a Honor számottevő technológiai megoldásokra koncentrál.

 

A fogyasztói igényekhez illeszkedően a Honor kellő rugalmassággal és függetlenséggel rendelkezik ahhoz, hogy nemzetközi ellátási láncának biztosításához a legjobb megoldásokat válassza. Többek között olyan piacvezető szolgáltatókkal állapodott már meg, mint AMD, Intel, MediaTek, Micron Technology, Microsoft, Qualcomm, Samsung, SK hynix és Sony.

 

A minőségre való odafigyelést a Honor szigorú minőségellenőrzési folyamata támasztja alá, több mint 400 vizsgálat sikeres teljesítéséhez és 20 nemzetközi tanúsítás*  megszerzéséhez is hozzájárult, a termék piacra kerülése előtt. A felhasználóknak nyújtott gyors és hatékony támogatás szintén fontos a márka számára, amely több 3.000 szervizközponttal és 43 call centerrel bír. A Honor after sales csapata továbbra is szoros együttműködésben dolgozik a meghatározó szolgáltatócégekkel a világ számos pontján. 

 

Díjnyertes portfólió és online értékesítésben elért sikerek a további növekedésért

A Honor legfrissebb IoT termékportfóliója számos elismerésben részesült a CES 2021 kiállítás során. A Honor Band 6-ot több nemzetközi médium**  a CES legjobb termékének választotta, és a frissített Honor MagicBook Pro is több díjat tudhat magáénak*** . Mindezek mellett a Honor Kína első számú online okostelefon-márkájává vált 2018 és 2020 között. Ezt a teljesítményt a Honor szándéka szerint az offline piacokra is kiterjeszti 2021-ben.

_______________

*  A terméktanúsítások pontos száma termékportfóliónként eltérhet.

**  Android Authority, Phandroid, PocketNow és Tech Advisor

***  Android Headlines, Newsweek és Ubergizmo

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció