A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG

Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.

Aznapi csomagautomatás kiszállítási szolgáltatást vezet be az eMAG a webáruházában megjelölt több mint harmincezer termékre, amelyeket a tavaly átadott, 117 ezer négyzetméteres dunaharaszti logisztikai komplexumból szállít ki a társaság. 

 

E termékek esetében a hétköznap délig leadott megrendeléseket az ügyfelek várhatóan ugyanazon a napon átvehetik több mint 300 Budapesten és Pest vármegyében működő easybox csomagautomatából. A hétköznap dél és éjfél között leadott, aznap átvehetőként megjelölt termékekre vonatkozó megrendelések várhatóan másnap 21 óráig érkeznek meg a csomagautomatákba. A rendelés státuszáról, a csomagautomatába való megérkezéséről az eMAG mobilalkalmazásából, illetve SMS-ben kapnak értesítést az ügyfelek.

 

 

Az eMAG a közelmúltban bevezetetett másik újítása, hogy március eleje óta az országszerte működő több mint 700 easybox csomagautomatába már szombati napokon is továbbítja a pénteken 21 óráig leadott, saját forgalmazású, a dunaharaszti raktárban elérhető termékekre vonatkozó rendeléseket. 

 

“Tavaly komoly logisztikai fejlesztéseket hajtottunk végre a magyar piacon: a jelentős mértékben automatizált dunaharaszti logisztikai komplexumunk kialakítása teszi lehetővé, hogy jelentősen meggyorsítsuk az eMAG-ról történő rendelések kiszolgálását, így fokozva az ügyfeleink vásárlási élményét. Kutatásaink szerint a Z generáció tagjai közül kikerülő ügyfeleink körében a legmagasabb prioritású a lehető legrövidebb kiszállítási idő, de nyilván a többi korosztály tagjainak mindennapjait is megkönnyíti a felgyorsuló kiszolgálás. A csomagautomatákkal kapcsolatos fejlesztések azért fontosak, mert ügyfeleink leginkább preferált átvételi módjává válta ez a platform: tíz rendelésből ötöt már ilyen módon vesznek át” – kommentálta az új logisztikai szolgáltatás bevezetését Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció