Cisco: új, többhelyszínes virtuális tárgyaló

A múlt év őszén bejelentett virtuális tárgyaló továbbfejlesztett generációjával a szervezetek egyszerre akár 36 helyszínt köthetnek össze valós idejű tárgyalások lebonyolítására.
A Cisco olyan új technológiai megoldást jelentett be, amely a Cisco TelePresence tárgyaló műszaki képességeit továbbfejlesztve egyszerre több helyszín közötti virtuális tárgyalást tesz lehetővé, illetve lehetőséget biztosít a vállalatoknak a céges tűzfalon kívüli ügyfelekkel és partnerekkel történő megbeszélések szervezésére. További újdonságot jelent, hogy az új Auto-Collaborate funkciónak köszönhetően a résztvevők a TelePresence tárgyalások során a közös munkát támogató eszközökkel – például nagyfelbontású dokumentumkamerával vagy laptop csatlakoztatásával – oszthatják meg fájljaikat, dokumentumaikat. A Cisco a Deutsche Telekom csoporthoz tartozó T-Systemsszel együttműködve a CeBIT-en mutatta az első több telephelyet összekötő Multipoint TelePresence tárgyalást.

A Cisco az új változat bemutatásával egy időben azt is bejelentette, hogy a Regus csoport, a professzionális irodai szolgáltatások piacvezető szolgáltatója a Cisco technológiáját választotta az első nyilvános TelePresence szolgáltatáshoz.

Több helyszín

A Cisco TelePresence továbbfejlesztésének egyik legfontosabb eredménye, hogy az új változattal több – akár 36 – helyszín egyetlen virtuális tárgyalássá alakítható, így egy gombnyomással tárgyalópartnerek és szakértők ültethetők a képzeletbeli tárgyalóasztal köré azok földrajzi elhelyezkedésétől függetlenül. A felhasználói beállítások függvényében az éppen beszélő résztvevők közeli, illetve az egész helyiséget mutató képpel is megjeleníthetők.

Több szervezet

A bejelentéssel a Cisco a vállalati tűzfalon túlra bővíti ki a TelePresence élményt, hogy a szervezetek az új technológia segítségével vállalatok közötti tárgyalások lebonyolítására is képesek legyenek. Az értékesítő csapat, a vezetőség vagy bármely más alkalmazott az ügyfelekkel és a partnerekkel is éppolyan egyszerűen tud virtuális megbeszéléseket tartani, mint a szervezeten belüli kollégákkal, lerövidítve ezzel a fontos üzleti döntések meghozatalához szükséges időt, és jelentősen csökkentve az érintett felek utazási költségeit.

Több dokumentum, alkalmazás és objektum

Virtuális tárgyalási környezetben az új termékek ismertetésének vagy prezentációk bemutatásának a lehetősége kulcsfontosságú az igazán hatékony tárgyaláshoz. A Cisco új Auto-Collaborate funkciójának köszönhetően a résztvevők a TelePresence tárgyalások során közös munkát támogató eszközökkel – pl. nagyfelbontású dokumentumkamerával vagy laptop csatlakoztatásával – oszthatják meg fájljaikat, dokumentumaikat vagy egyéb anyagaikat. Az egyedülálló Cisco fejlesztés automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül, teljesen plug-and-play módon vetíti a képeket az utolsóként aktivált készülékről a tárgyalásban résztvevő többi helyiségbe.

Ügyfélkezelés több helyszínről

A Cisco TelePresence Virtual Agent megoldás bevezetésével a Cisco ügyfélszolgálati környezetben is használhatóvá teszi a TelePresence szolgáltatást. Ez az új megoldás a Cisco Unified Contact Center Express alkalmazással egyesíti az egyképernyős Cisco TelePresence 1000 szolgáltatást. A hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkapcsolattartás érdekében az új megoldás a magas szintű telefonközpont ütemezési lehetőségekkel elérhetővé teszi a képzett értékesítő vagy műszaki személyzet valós idejű, virtuális bevonását a folyamatba. Ezek a szakértők mostantól távoli telephelyekről léphetnek kapcsolatba az ügyféllel anélkül, hogy oda kellene utazniuk hozzá.

A Cisco bejelentette továbbá a H.323 szabványra épülő külső (third-party) videokonferencia megoldások támogatását, amely a Cisco TelePresence szolgáltatás előnyeinek biztosítása mellett teljes mértékben kihasználja a már létező beruházásokat.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció