Kapsch BCM50 IP telefonrendszer a BMGE laboratóriumában

2007 májusától a BMGE Távközlési és Médiainformatikai Tanszékén működő oktatási laboratórium egy Nortel gyártmányú BCM50 IP telefonrendszerrel gazdagodott. A berendezés beszerzéséhez a Kapsch Kft. anyagi támogatást biztosított az egyetem számára.

A hallgatók a Nortel IP telefonrendszerre csatlakozó IP telefonok és egyéb interfészek tesztelése, a jelzésprotokollok vizsgálata mellett tanulmányozhatják a hálózati összeköttetések működési sajátosságait is. Emellett az integrált BCM50 Element Manager menedzsment szoftver segítségével gyakorolhatják a különféle konfigurációs változtatások elvégzését, az egyes üzemviteli és karbantartási funkciók használatát.  

A rendszer SIP alapú hálózati összeköttetések létrehozását is lehetővé teszi, valamint elő van készítve bármely gyártótól származó, a SIP jelzésprotokollt használó telefonkészülékek csatlakoztatására is.

A Nortel BCM50 típusú, a kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett integrált beszéd- és adatátviteli rendszere ún. ”minden egyben” megoldást biztosít, képes egy kis vagy közepes iroda összes távközlési és adatátviteli igényének kiszolgálására.

Lehetővé teszi alkalmazói számára az IP telefóniára való fokozatos áttérést, mivel mind tisztán TDM alapú, mind vegyes TDM-IP rendszerként, de akár kezdettől tisztán IP alapú rendszerként is egyaránt használható.

Nagyszámú integrált alkalmazással örvendezteti meg a felhasználókat, mint pl. a beépített hangposta, automata kezelő, fax kezelés, vagy igény esetén az egységes üzenetkezelés – azaz a hangposta és fax üzenetek a levelező rendszerben az e-mailekkel egyforma módon kezelhetők. Az integrált router többek között akár 10 egyidejű VPN összeköttetést tesz lehetővé a távmunkások számára, akik egy díjmentes VPN kliens szoftver révén csatlakozhatnak a BCM50-hez biztonságos módon az interneten keresztül. Az Intelligens Contact Center szolgáltatás-csomag a beérkező hívások tudásalapú irányítását biztosítja – azaz a hívás mindenkor az adott ügyben legfelkészültebb ügyintézőhöz kerül. Az ügyintézői (agent) és készségkészlet (skillset) licenceket egyenként lehet aktiválni/bővíteni, így nemcsak testre szabott és gazdaságos kialakításra van lehetőség, hanem a jelentéskészítés és/vagy multimédiás, webes ügyfélkapcsolat kezelés egyszeri csomag-licencének aktiválásával a néhány ügyintézős contact centerek is sokoldalú, nagy tudású rendszerré fejleszthetők.   

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció