Egyre több kínai vásárol az interneten

Idén már 87 millió kínai vásárolt az interneten, ez 24 millióval jelent több vásárlót, mint tavaly - derült ki a Kínai Internet Információs Központ (CNNIC) felméréséből.

A Beijing Times című lap által ismertetett jelentés szerint az internetes vásárlók javarésze a diákok és a dolgozók köréből, a 18 és 30 év közötti korosztályból kerül ki. A vásárlók átlagjövedelme 1000 és 3000 jüan (26 100-78 500 forint) között mozog. A kínai nők többet vásárolnak a világhálón a férfiaknál, a termékek közül pedig a ruhák és a háztartási áruk bizonyultak a legkelendőbbnek. A CNNIC szerint az internetes vásárlásra fordított teljes összeg 2009 első hat hónapjában elérte a 119,5 milliárd jüant (3119 milliárd forintot). A tranzakciók 89 százalékát a Taobao internetes oldalon keresztül bonyolították.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció