A Fujitsu ManageNow megoldása gyors megtakarítást ígér

A Fujitsu bejelentette a komplex adatközpont-infrastruktúra üzemeltetését rendszerfigyeléssel és a rendszerbevezetés támogatásával automatizáló és egyszerűsítő ManageNow felügyeleti megoldásportfólió új piacokra történő kiterjesztését. A Fujitsu dinamikus infrastruktúráinak szerves részét képező ManageNow javítja a teljesítményt, a hatékonyságot, és egyszerűsíti az adatközpont üzemeltetését. A ManageNow teljes körű támogatást nyújt a vegyes szállítói forrásból beszerzett megoldásokhoz és a heterogén környezetekhez.

Az egy héten belül üzembe állítható ManageNow fokozza a produktivitást, és akár 65 százalékkal is csökkentheti a rendszerbevezetési költségeket a klasszikus módszerekhez képest. A magas szintű automatizációnak és az informatikai infrastruktúra‑felügyelet konszolidálásának köszönhetően akár 40 százalékos megtakarítást is hozhat az üzemeltetési költségben az adatközpont-rendszer rendelkezésre állásának és produktivitásának javításával és a szolgáltatási folyamatok egységesítésével.

Az üzleti igényeknek megfelelően, rugalmasan bővíthető ManageNow a felhasználó szerepköréhez igazított, teljes képet ad az IT-infrastruktúra egészéről. A folyamatos rendszerfigyelésnek köszönhetően automatikusan azonosítja, majd lehetséges hatásuk szerint rangsorolja a problémákat, ezáltal lehetővé teszi a szabályalapú hibajavító folyamatok automatikus alkalmazását. A világos és áttekinthető rendszervizualizáció tovább csökkenti az IT-infrastruktúrák üzemeltetésének komplexitását és javítja a vállalat reagálókészségét.

A ManageNow moduláris megoldásportfóliója lehetővé teszi a cégspecifikus nagyvállalati IT-menedzsment (Enterprise IT Management, EITM) egyszerű, automatikus bevezetését és hatékony üzemeltetését. Támogatja a heterogén környezeteket és zökkenőmentesen integrálható az elterjedt IT-felügyeleti megoldásokkal.

A sikeres németországi kísérleti projektet követően a Fujitsu most a CEMEA&I régió új piacaira is kiterjeszti a ManageNow elérhetőségét. A világ egyik legismertebb divatmárkája, a s.Oliver már jelenleg is a ManageNowt használja több száz szerverből álló és 2800 felhasználót kiszolgáló, globális IT-infrastruktúrája egységes felügyeletéhez. A kiskereskedelmi vállalat a Fujitsu ManageNow megoldásával egyszerűsítette IT-felügyeletét és annak különböző részfeladatait – a leltárgazdálkodást, a szoftverterítést, a távfelügyeletet, a jelentéskészítést és a dokumentálást. Emellett a Fujitsu megoldása mérsékelte az informatikai rendszerfigyeléshez szükséges időráfordítást, és rövid időn belül a szolgáltatásminőséget is javította az s.Olivernél.

A ManageNow a CA termékeire épül. Az ügyfelek stresszmentes működését garantálja, hogy a Fujitsu platina fokozatú minősítést szerzett a CA-tól.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció