E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak

"A csillagokig és tovább...", "Túl a maszathegyen", "A legszebb férfikor" - ez néhány előadáscím a május 3-4-ére tervezett IX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia programjából, ami azt mutatja, hogy néhány előadó maga is igyekezett alkalmazkodni a főcímhez: Túl a kamaszkoron (?). A webshopok és a kapcsolódó iparágak képviselői az idén azt vitatják meg a már tavaly is kiváló konferencia helyszínnek bizonyult gárdonyi Nautis Hotelben, hogy mit jelent a felnőtté válás az e-kereskedelemben, és valóban érettnek tarthatjuk-e magunkat már ezen a területen...  Legalább is ezt a kis bizonytalanságot próbálja becsempészni a magabiztosságba a zárójelbe tett kérdőjel a "Túl a kamaszkoron" mögött...

A játékos közelítés egyáltalán nem jelent komolytalanságot, a konferencián olyan érdemi témák kerülnek napirendre mind a könnyedebb, mind a kissé szárazabb címek mögött, mint a webáruházak növekedési stratégiái, a fizetési módszerek, a jogszabályok és azok betarthatósága, a fogyasztóvédelem, az újabb eszközek (pl. mobil, közösségi site-ok, magyar YouTube csatorna) kihasználása a marketingben.

 

Néhány cég, akinek képviselői megosztják tapasztalataikat, tanácsokat osztanak, mondhatni ingyenes konzultációt tartanak a konferencia résztvevőinek: Google, Vatera, Cellum, Ormos Ügyvédi Iroda, Sanoma, szamlazz.hu, jofogas.hu, aprod.hu, GKIeNet és még sokan mások.

 

Az már tulajdonképpen hagyomány, hogy a kétnapos rendezvény második napján egy villásreggeli keretében a fúziókról, felvásárlásokról, tőkebevonásról, befektetésről esik szó, s emellett mindenről, ami pénzzel kapcsolatos, így például az adózásról is.

 

Bővebb információ és jelentkezés: a rendezvény honlapján.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció