Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás

Az Europ Assistance Magyarország (EA) és a Vodafone Magyarország között létrejött hosszú távú együttműködés keretében, az EA által kínált AutoSOS autós assistance szolgáltatást a Vodafone havidíjas előfizetői már mobilkészülékük segítségével is pillanatok alatt, egyszerűen megrendelhetik egy új fejlesztésnek köszönhetően. A szolgáltatás díját pedig a telefonszámlára terheli a szolgáltató. 

Az AutoSOS Assistance az Europ Assistance Magyarország saját terméke, amely Magyarország és Európa teljes területén professzionális segítségnyújtást kínál autós ügyfeleinek, amennyiben gépjárművük meghibásodik, vagy baleset következtében nem lehetséges biztonságosan tovább utazni vele.

Az AutoSOS Assistance azonnal segítséget nyújt, amennyiben megtörténik a baj. Mindössze egyetlen telefonszámot (14567) kell felhívni, és az EA Segélyvonala a nap bármely szakában teljes körűen megszervezi a szakszerű autómentést, valamint szükség esetén csereautóval, vagy szállással is biztosítja a gondtalan továbbutazást.

Az akkumulátor műszaki meghibásodása ugyan leginkább a téli időszakban jellemző, de a hideg elvonultával is akadhat ilyen jellegű probléma, melyre a legtöbb assistance cég nem vállal szolgáltatást. „Az AutoSOS akkumulátor hiba esetén sem hagyja cserben a Vodafone ügyfeleit, hiszen kollégáink ilyen, önhibának tekinthető esetekben is díjmentesen megszervezik a helyszíni javítást.” – tette hozzá Kalmár László ügyvezető igazgató. 

A Vodafone Magyarországgal kötött hosszú távú együttműködés keretében 2012. május második felétől a mobilszolgáltató havidíjas előfizetéssel rendelkező ügyfelei telefonszámlájuk terhére is megköthetik az AutoSOS assistance szolgáltatást, ezáltal gépjárművük biztonságáról azonnal gondoskodhatnak az Europ Assistance online értékesítési felületén, a megrendelt csomag éves díját pedig a következő mobilszámlán fizethetik be. A szolgáltatás igénybevétele rendkívül egyszerű. Az ügyfél az Europ Assistance weboldalára (www.kossautosost.hu) látogatva kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb szolgáltatást és megadja a szerződéskötéshez szükséges adatokat, majd egy értesítő SMS-t kap a vásárlás részleteiről, melyet egy válasz-SMS-sel meg kell erősíteni. Ezt követően az ügyfél SMS-ben és emailben megkapja a kötvényt, és innentől fogva élő szerződéssel rendelkezik.

A szolgáltatásról bővebb információ az alább linken olvasható:
www.kossautosost.hu

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció