7 TikTok hirdetési tipp a sikeres kreatív gyártáshoz

A 7 legfontosabb TikTok hirdetés tipp ha kreatívot gyártasz - Az alapok

Átlagosan a TikTok felhasználók majdnem egy órát töltenek aktívan az appot nézegetve. Nem véletlen, hiszen érdekesebbnél érdekesebb videó tartalmat néznek rajta. Ha a célközönséged TikTok felhasználó és videós hirdetésen gondolkozol, akkor jó helyen jársz! Összefoglaltuk a sikeres TikTok hirdetéshez szükséges legfontosabb tippeket.

 

Top tippek sikeres TikTok hirdetéshez

#1 Függőleges videók

Mivel a felhasználók a telefonjukon nézik a tartalmakat, ezért hogy minél természetesebb élményt kapjanak, a tartalmakat függőleges formátumban készítsd.

#2 Rövid videók

Hogy a TikTok közönséged a videód végét is lássa érdemes azokat 9 és 15 másodperc között limitálni. Minél hatásosabb és rövidebb, annál jobb!

#3 Hatásos kezdés

A felhasználók abban a pillanatban továbbgörgetnek, amikor nem tudnak kapcsolódni egy tartalomhoz. Ezért a cél az, hogy olyan vizuális hatással indíts, ami megragadja a közönséged, hogy ne egyből lapozzanak tovább.

#4 Középre igazított tartalom

A logódnak, az instagram oldalad nevének és a CTA gombnak fix helye van a videókon, így ezeket nem is kell külön rászerkeszteni. A videó tartalomnál viszont valóban érdemes, hogy a képernyő közepén legyen a legfontosabb látnivaló.

#5 Zene, zene, zene

A felhasználók legnagyobb része hanggal használja az appot. A hirdetéseknek ezért érdemes jó aláfestő zenét is találni, ami ugyanúgy megragadja a figyelmüket és a fülükbe mászik, akárcsak a képi megjelenés.

#6 Feliratozz!

Ugyan nagyrészt hanggal nézik a TikTokot a felhasználók, azért van néhány eset, amikor erre nincs lehetőség. Használd ki a rövid leírást vagy feliratozni a videóban. Így biztos nem maradnak le a lényegről, mielőtt továbbgörgetnek.

#7 CTA avagy Mit csináljon a közönség?

Mindig legyen előre meghatározott célunk a hirdetéssel. Úgyhogy célszerű CTA gombbal meggyőzni a célközönséget, hogy kattintsanak. Így valóban az fog történni, amiért a hirdetést elindítottad, legyen az feliratkozás, vásárlás vagy app letöltés.

+1

Végül összeszedtünk kiegészítésként néhány specifikációt, amikre figyelj ha elkezdesz TikTok videókat gyártani:

  • Formátum: mp4, .mov, .mpeg, .avi, .gif

  • Méret: Maximum 400 MB 

  • Arány: 9:16 vagy 1:1 (álló vagy négyzetes)

    • Felbontás: min. 540×960 (ajánlott: 1080×1920), vagy 640×640 (ajánlott: 1080×1080) 

  • Zöld zóna a tartalomhoz 1080×1920 esetén:

    •  44 px balról

    •  140 px jobbról

    •  130 px fentről

    •  484 px alulról 

  • Hossz: 0:05–1:00 (ajánlott 0:09–0:15)

A videó mellé megadhatod a kampány létrehozásakor a hirdető profilképét, a szöveget és egy UTM paraméterezett linket valamint a CTA feliratot.

A fenti legfontosabb formai tippeket betartva garantáltan sikeresebb lesz a hirdetésed TikTok-on. A zene, a felirat, az izgalmas videó mind segítenek abban, hogy a célközönséged észrevegye a hirdetést és elérd vele a célodat. Így pedig maximalizálni tudod a hirdetésre szánt büdzsét, mivel látványos eredményeket érhetsz el!

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció