Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját

Az Oracle bejelentette, hogy kereskedelmi forgalomba került az Oracle Siebel CRM 8. verziója, amely megkönnyíti az ügyfélhez igazodó folyamatok kialakítását és azonnali bepillantást nyújt az éppen kiszolgált vevővel kapcsolatos háttéradatokba, így a tájékozott ügyintézők jobb döntéseket hozhatnak. Az Oracle az Applications Unlimited programjának keretében kiadott Siebel 8 a helyi telepítés mellett szolgáltatásként is elérhető, könnyen felügyelhető, valamint egyszerűen és olcsón integrálható. Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja.
„Az Oracle Applications Unlimited programja megerősítette azt a meggyőződésünket, hogy az Oracle mindent meg fog tenni a bevezetett Siebel-alkalmazások értékének megőrzéséért” – jelentette ki Toine Straathof, a Rabobank ügyfélkapcsolati igazgatója. „A Siebel 8 teljes mértékben szolgáltatásorientált CRM-platformja és feladatközpontú felhasználói felülete nagy előrelépés ügyfélszolgálatunk számára, hiszen mostantól menet közben igazodhatnak ügyfeleink igényeinek változásaihoz.”

Nyílt együttműködés

Az Oracle Fusion köztesszoftverekkel tanúsítottan együttműködő Siebel 8 teljes körűen támogatja a szolgáltatásorientált architektúrákat, és külön fejlesztés nélkül integrálható a webszolgáltatásokkal. Ezzel leegyszerűsödik a Siebel és más alkalmazások vagy szolgáltatások illesztése, ezáltal pedig felgyorsulhat a webes alkalmazások fejlesztése. A nem Oracle adatbázis-kezelőkhöz és köztesszoftverekhez nyújtott, folyamatosan bővülő támogatásnak köszönhetően a Siebel 8 heterogén környezetben is kiválóan teljesít (például IBM WebSphere, BEA WebLogic, SQL Server 2005 vagy IBM DB2). Így a vállalat hasznosíthatja korábbi szoftverberuházásait, és nem kell egyetlen szállítóhoz kötnie a sorsát.

Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja. A Siebel felhasználói az Oracle Unbreakable Linux programjának előnyeiből is részesedhetnek [http://www.oracle.com/linux], ha a Siebel technológia mellé az Oracle támogatási konstrukcióját választják a Linux operációs rendszerhez. Az Oracle bővített Linux-támogatása jól mutatja, hogy a vállalat folyamatos erőfeszítéseket tesz a teljes élettartamköltség csökkentésére, kiáll a nyílt iparági szabványok mellett, és az ügyfelek legfontosabb igényeire összpontosít.

A Siebel 8 használatát megkönnyítő és más lényeges fejlesztések:

Feladatközpontú felhasználói kezelőfelület – az üzleti folyamatok automatizálását közvetlenül a végfelhasználóig viszi el. A feladatok jó lebontásával és gondos kialakításával a rendszer végigvezeti a kezdő vagy alkalmi felhasználókat a még ismeretlen lépéseken, míg a tapasztalt munkatársak akár számos párhuzamos feladatot is zökkenőmentesen váltogathatnak a munkanap során.
Az üzleti folyamatok valós időben módosíthatók – az egyes szakmai területeken dolgozó munkatársak menet közben, programozás nélkül, egérműveletekkel hozhatják létre a szükséges üzleti szabályokat és folyamatokat.
Új, bővített keresési funkciók – ezek a CRM-alkalmazáson belüli és a más rendszerekben tárolt adatok átkutatására is képesek, az összefüggések feltárásával; így a végfelhasználók sokkal eredményesebben oldhatják meg feladataikat. Az Oracle Secure Enterprise Search 10g, az Oracle átfogó, önálló keresőmotorja a Siebel 8 részét képezi. Ha viszont a felhasználó egy más cég által fejlesztett professzionális keresőmotor mellett teszi le a voksát, az sem gond; a Siebel 8 új keresési funkcióit webszolgáltatásokkal valósították meg, ezért egyszerűen integrálhatók más megoldásokba is.
Webszolgáltatások kibővített támogatása – ezzel a szabványos, a szolgáltatásorientált architektúrához illeszkedő mechanizmussal több alkalmazást összekapcsoló üzleti folyamatokat lehet létrehozni. Ezek különböző üzleti területeket, technológiákat és adattárakat fedhetnek le. A Siebel 8 számos előre elkészített, rugalmasan méretezhető webszolgáltatást biztosít a kritikus fontosságú ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokhoz.
A telepítési és frissítési feladatok átfogó felügyelete – egyszerűsíti a Siebel-telepítések kezelését és frissítését, csökkenti az időigényt és a költségeket.

A legkorszerűbb ágazati gyakorlat a Siebel alkalmazásokkal

A Siebel 8 kiterjedt bővítéseket tartalmaz a Siebel Sales, Siebel Enterprise Marketing, Siebel Customer Order Management, Siebel Contact Center and Service, Siebel Universal Customer Master, valamint a Siebel Self Service and eBilling alkalmazásokhoz, és a Siebel CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásaira épül. A Siebel Universal Customer Master például az új üzletiszabály-motort használja, ami a személyes adatok kezelésének és védelmének rugalmas megközelítését teszi lehetővé. A Siebel 8 teljes körű ágazati megoldásokat kínál az államigazgatás, a távközlés, a közművek, a biotechnológia és gyógyszeripar, a pénzügyi szolgáltatások, a biztosítási ágazat, a gyártóipar, a csúcstechnológiai cégek, az autóipar és a fogyasztási cikkek gyártói számára. Az állami szektorban például a Siebel CRM 8 részét képező Siebel Offense Management és Siebel Incident Management rendszerek lehetőséget nyújtanak – mégpedig a jogszabályoknak megfelelő módon – szabálysértések rögzítésére, követésére, eszkalálására, illetve bizonyítékok nyilvántartására.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció